Underbara långhelg


För en gångs skull blev min valborg väldigt lyckad. När jag var yngre blev det alltid misslyckat. Man visste inte vart man skulle vara och man hade för höga förväntningar.

Vi åkte hem till Samis mamma på eftermiddagen. Vid 19 drog vi till en brasa. Liten var den men naturen var mysig och när solen började gå ner ner blev himlen alldeles röd. Så även om det började bli kallt var det mysigt. Sen stannade vi inte så länge så man hann aldrig bli uttråkad. Liam sov nöjt i sin vagn.

När vi kom hem igen grillade vi och det blev en väldigt god, om än sen, middag. Liam var nöjd i sin stol tills han började bli övertrött. Efter lite tilläggsmjölk somnade han för natten. Samis syster och hennes pojkvän kom över som hade varit på födelsedagsfirande. Vi spelade kortspelet Hollywood. Det gick inte så jättebra för mig men vi hade roligt.
Gick och la oss först vid 03 så ni kan gissa om jag och Sami var trötta när Liam väckte oss vid 09. Fast att det var himla snällt av honom. Vanligtvis vill han amma redan vid 06.

Härlig kväll helt klart. Idag skiner solen och jag och Liam ska ta en promenad till BVC. Dags för hans 6 månaderskontroll. Vilken innebär vägning, mätning och även en läkarkontroll. Spännande!
Ni får veta hur det gick när vi kommer hem.

Kommentarer
Postat av: linn

Hej Maria! Jag går första året på gymnasiet och igår fick jag reda på att jag fått jobb på McDonald's, sommar och helgjobb. Har du något tips för att göra ett bra jobb där? :)

kram på er!

Postat av: Elin - Mamma till My

Låter som ni hade en riktigt bra Valborg! :)



Skönt med sovmorgon till 9, det händer aldrig här längre. Klockan 7 varje morgon! :) Men för mig duger det jättebra!



Lycka till hos BVC! :) 6 månader redan, stora killen!



Kram!

2012-05-02 @ 09:40:26
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Låter som en himla mysig valborg :)

2012-05-02 @ 13:15:37
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: anna

vilket mysigt valborgs firande

2012-05-02 @ 14:50:16
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback