Fikadags för vovvarna

Igår körde Sami mig, Liam och Theo till Ullis butik. Han åkte sedan vidare till Benny och kollade på en bil han ville köpa. Men den hade några fel som behövde fixas och det hade inte ägaren berättat om tidigare. Så det blev inget bilköp den här gången. Eftersom priset redan var högt om bilen hade varit bra. Bara att titta vidare.
 
Ullis hade organiserat en promenad som kommer hållas varje lördag på Nosa In. Det var väldigt många hundar som dök upp och det blev väldigt lyckat. Medan de var iväg på promenaden stod Theo modell för nya täcken som kommit in. Han var så söt! Jag använder inte tröjor på honom. Men jag blev ändå helt förälskad i den svarta. Var så mysigt att hålla honom i famnen när han hade den. Föstår varför de är populära. Men Theo gillade den inte alls, så det blev inget köp,
 
Han var förresten jätteduktig hela dagen. När hundarna kom tillbaka valde de flesta ägarna att komma in och ta en kaffe. Så det var hundar överallt! Theo som inte är så förtjust i andra hundar hade jag i koppel. Men det gick så himla bra. Han hälsade lite på alla hundarna men höll sig mest undan. Så jag valde att ta av honom kopplet vilket gjorde honom jätteglad. Han sprang runt och lekte men visade tydligt när det blev för mycket. Jag var så stolt. Det märks att han inte är en unghund längre. Mycket mer tålmodig och mogen. Tror han lärde sig jättemycket igår av att umgås med så många hundar på en och samma gång.
 
Liam hade också kul. Han är så jäkla orädd. Ville hälsa på hundarna han med, speciellt de största. Ritkigt blöta pussar fick han rakt på munnen. Han busade mycket med sin faster Tiffa också. Så båda mina pojkar hade en riktigt härlig dag. Jag fick en massa kaffe så klagade inte heller.
 
Idag har jag Yoga 10.15. Sen jobb. Får se om vi åker till Samis pappa ikväll för middag. Han hade feber igår så han ska känna efter idag. Egentligen var det min sovmorgon men jag lät Sami sova ut. Sömn är det viktigaste när man är sjuk. Ska passa på att slå in hans present från Liam. Det är ju faktiskt fars dag!
Extra tankar går till Sami och min pappa. Båda två helt underbara pappor ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

vad kul :)

Postat av: anna

Mysigt med ett sånt hundställe. Förstår att Liam inte är rädd, det är ju jätte bra för barn som växer upp med djur. Tror att dom lär sig att respektera levande djur å människor lättare

2012-11-11 @ 10:55:41
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: a

När kommer reklam filmen upp :)
Lovar du länka?:)

Svar: Om/när den kommer upp lägger jag upp länk :)
Maria

2012-11-11 @ 12:19:27
Postat av: Linda - ndaiL

Låter mysigt! :)

2012-11-11 @ 12:42:42
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: ettheltnyttliv - mamma till maja o liten i magen ♥

woow! här inne var det längesen jag kikade in! jösses vad stor den lilla sötisen blivit!

2012-11-11 @ 13:58:07
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se
Postat av: Pappa

Och du är en underbar mamma och dotter!

Svar: Tack fina du! <3
Maria

2012-11-11 @ 20:11:04
Postat av: Sessan1

Är det bestämt när du ska ha uppkörning och uppskrivning?

Är det ett hundCafe som du varit på??

Hur är det annars? Hur var helgen?

Jag hoppas att det onda ska gå över snart, ska ju börja jobba imorgon.

Sen fick man även reda på något tråkigt!

2012-11-12 @ 00:35:31
URL: http://sessan1.blogg.se
Postat av: niffin

Vad mysigt med hundcafé! Härligt för dina två små killar också. ;)

2012-11-18 @ 16:04:04
URL: http://enmenettlejon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback