Ny vecka med roliga planer

Jag, Liam och Theo har hängt hos mamma både i lördags och igår. Vi har ätit middag, provsmakat årets glögg och Liam har busat. Jag förstår inte var han får all energi ifrån. Mest förtjust blev han i ormen som börjar sjunga när man klappar händerna.
 
Nu är måndagen här igen och jag har en massa kul inplanerat denna vecka. Ska försöka träna fyra gånger, ibland dagtid och ibland kvällstid. Sen blir det en tur till Kaatach även denna vecka. Öppna förskolan också förstås. På fredag ska jag ut med Lind och Sarah och på lördag ska jag och mamma på adventskonsert. Det blir nog riktigt mysigt. Längtar till på söndag också då det är första advent. Vilket är dagen då jag och Sami tar fram julpyntet. Har även tänkt baka en saffranskaka, och så ska jag och Liam göra pepparkakor. Massor att hinna med, I can't wait.
 
Imorse tog jag julkortsbilder på Liam. Vilket inte är så lätt när han vägrar ha på sig luvan. Fick muta med det mesta. Tillslut fick vi en okej bild, och den får bli årets julkort. Ni får precis som förra året se den på julafton.

Kommentarer
Postat av: anna

Har inte fått tag i den glöggen, den lyckades ta slut:(

Postat av: Nathalie

Åh den nya glöggen måste jag också testa, trots att jag inte är så där superförjust i glögg. Men den här är vitvinsglögg va? Gillar dem bättre!

2012-11-26 @ 13:51:56
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Ida

Hej Maria! Väd hände med reklamfilmen Liam var med i? Är det något som visas på TV inom närmsta tiden, tro? :) Kram /Ida

Svar: Hej! Fört trodde jag att den inte skulle börja visas. Men nu har de börjat göra reklam för marabou snax, som är reklamfilmen han spelade in. Så när som helst börjar de visa den han var med i, förhoppningsvis. De kanske ville vänta med reklamen till julen :)
Maria

2012-11-27 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback