Aldrig vara stilla

Tre busungar på öppna förskolan. Omöjligt att få en bra bild på alla nu. Stilla, vad är det?
Melina har sovit dåligt inatt så hon och Nathalie tog sovmorgon och mötte upp oss för lunch istället.
 
Vet ni vad jag har gjort precis? Blivit medlem på SATS. Tack vare Samis syster Lollo så har jag fått några gratisträningar där. Är helt såld. Jag gillar iform också. Men där är det inte kul att träna dagtid. Intresset är så litet att det bara skulle bli jag och instruktören. Typ. Sen är jag lite förälskad i minisats. Liam kommer kunna ha jättekul medan jag tränar. Win-win. Nu längtar jag tills i vår då Anna kommer hem från Gran Canaria och vi kan träna tillsammans. Tills dess har jag även Lollo och Isabelle att träna med. Jag ska bli så fit!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Va kul att du hittat ett sånt fantastiskt gym! :) Efter denne lille i magen så lär jag ta tag i det där med träningen jag med!

Sv: Ja, vi nämnade inget om graviditeten ens för familjen innan vi vart på rul'et.. min sambo var så osäker på om det ens var nån liten som växte i min mage då inget synts på mig.. Haha
Va kul :) Ja det gick ju lite snabbare än vad vi trodde att det skulle göra här.. Men det är så svårt att veta hur lång tid det tar innan man blir gravid :)

Postat av: hanna ♡

läste din blogg under din graviditet och precis när du födde han, sen försvann det haha. men gick in igen nu och ville bara säga va fin & stor han har blivit, om man säger så. haha, och helt underbar header! :D

2012-10-25 @ 20:24:41
URL: http://heaa.blogg.se
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt och Lillebror

Vi har också spenderat vår dag på öppna förskolan=)

duktig du är som ska träna också, vill också börja men då mer i grupper å sånt men tyvärr passar de inte riktigt i vårt liv med tidsanpassade saker :S men tur det är helt ok med barnvagnspromenader osv också:)

ja precis klart man ska vara ute på vintern också.. hoppas inte denna blir svinkall bara :)

2012-10-25 @ 20:47:39
URL: http://Susannahlundberg.blogg.se
Postat av: MissJeni

haha klart man inte kan vara still på förskolan heller :D

Svar: nej det finns ju alldeles för mycket kul att göra :D
Maria

2012-10-26 @ 11:21:44
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: Emma - mamma till två

Härligt att kunna träna dagtid och att det finns någonstans för Liam att vara under tiden. Som du skriver, det är win-win!! :)

2012-10-27 @ 12:50:05
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback