Liam hos Emelie

Var jättemysigt hemma hos Emelie igår. Vi fikade och jag drack te för första gången på länge. Supergott!
Liam busade runt och försökte byta kanal med fjärrkontrollen. Nu har han även börjat ta sin låsastelefon till örat och har en konversation med någon. Antagligen sin pappa. Så söt!
 
Idag gav Liam mig ordentlig sovmorgon. Vi vaknade strax innan åtta. Så lycklig och utvilad mamma är vad han har idag. Vi ska strax hem till Anna och lämna Theo där innan vi drar till Sats för träning. Vi har fått några gratisträningar av Samis storasyster Lollo som tränar där. Så passar på när Anna är hemma så att jag har en träningskompis. Liam kommer undertiden vara på minisats. Första gången jag lämnar från honom till okända. Men jag har bara hört positvt om minisats och skulle han inte trivas kommer de och hämtar mig. Så jag är inte orolig. Så länge Liam inte är nyvaken är det lugnt. Då blir han väldigt mammig och släpper inte taget om mig. Annars springer han runt och verkar knappt veta vem jag är.
 
Tidsinställer ett inlägg till senare. Sen hörs vi när jag är hemma igen. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: MissJeni

Vad bra att dom har ett minisats där barnen får vara :)

Svar: ja det är perfekt verkligen! speciellt eftersom barnen älskar att vara där :)
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback