Mitt 2011 - december

Jag satt och läste igenom kategorin "Mitt 2010 och 2011" Där jag gjort en sammanfattning av varje månad. Kategorin skapade jag för att det skulle vara lättare att kolla igenom det som hänt de senaste åren. Bloggen har jag haft sedan 2006 så för att se tidigare år får man kolla i arkivet istället.
 
När jag gick igenom kategorin såg jag att jag missat oktober 2010. Så det får jag fixa någon dag. Sen att jag inte var klar med 2011. December hade inte fått någon sammanfattning. Så det tänkte jag fixa nu! Inte långt kvar tills det är dags att sammanfatta 2012. Vart tar tiden vägen?
 
December förra året började med fika och shopping tillsammans med Lind. Var första gången hon träffade Liam och självklart var det kärlek vid första ögonkastet. Träffade även Johanna och Emma som kom över för en fika på andra advent. Jag och Liam åkte hem till Sarah och Kahléen. Lillflickan hade redan hunnit bli 3 månader och kändes så stor.
 
Jag träffade Rebecca och hennes lilla Nathan. Jag och Sami åkte till mamma för att se idolfinalen med Anna. Tiffany kom och sov hos oss och det blev wiikväll. Jenna och Ariana kom över och hälsade på lilla Liam. Jag fyllde 23 och firades av nära och kära. Shoppade skor, tog barnvagnspromenader i snön och firade jul med både min sida av släkten och Samis.
 
Jag köpte en Nespressomaskin, jag och Sami passade Tjejen och Kasper i två veckor och sen hade vi en riktigt mysig nyårsafton hemma hos mamma.
 
2011 var ett underbart år. Graviditeten var mäktig och de två första månaderna tillsammans med Liam glömmer jag aldrig. Åh så liten han var! Älskade, underbara pojke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Var gör du dina collage? :)

Svar: Hej :) Jag gör mina i photoshop
Maria

2012-10-01 @ 14:03:49
Postat av: Denise - Gravid med nr 1 i v 24!

fantastiskt att se dina sammanfattningar. speciellt den där ni fick Liam:) Längtar sååå otroligt mycket tills man själv är där=)

Postat av: Anna

Haha,kommer ihåg när du köpte kaffemaskinen. Shit vad fort ett år går egentligen. Smart sätt att sammanfatta så

2012-10-01 @ 20:35:01
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: kimy

Sista bilden på er är ju så himla fin :)
Hoppas ni ha det bra :)

Svar: Tack så mycket!
Maria

2012-10-01 @ 21:19:33
Postat av: Emilia

Vilka härliga bilder!! :)

Svar: Tack så mycket :)
Maria

2012-10-02 @ 09:30:15
Postat av: m a m m a w i l d ❤

Vilka mysiga bilder :}

2012-10-02 @ 16:04:57
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback