Torsdag betyder öppna förskolan

Igår tränade jag och Anna på Sats. Sh'bam stod på schemat och jäklar vad kul det var. Instruktören var toppen, sån jäkla energi och glädje bjöd hon på. Sen gillar jag att man blandar olika dansstilar. Då tröttnar man inte lika snabbt, som jag tröttnade på zumban.
 
Liam stortrivdes på minisats. En av tjejerna som tog hand om honom medan jag tränade blev alldeles såld. Hon sa att Liam är kungen och att han är superhäftig. För att han gick runt och pratade för sig själv, gjorde roliga rörelser och verkade inte alls bry sig om att mamman försvann. Sån är han, orädd och nyfiken. Men när jag kom och hämtade honom blev han jätteglad och sprang in i min famn. Min charmiga underbara kille är så duktig. Säger ju det, förskolan kommer gå kalas för honom men vara jobbigare för mig.  
 
När vi kom hem skulle jag blogga om det jag och Sami gett varandra i årspresent och födelsedagspresent. Men jag var helt slut. Orkade inte ens slå igång datorn. Så bättre lycka i eftermiddag istället. Nu ska jag och Liam snart iväg till öppna förskolan för bus. Efteråt blir det en tur till centrum. Vill hitta en vinterjacka till Liam. Får se om de har några fina, annars åker jag in till stan nästa vecka.
 
Hoppas ni får en bra dag. Nu är det snart helg, igen. Dagarna rusar!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Haha, här är det öppna förskolan alla dagar. Nästan:)
Utom idag, idag blir det städ. Blä.
Hoppas du hittar vad du söker på stan!
Kram!

Postat av: Emma - Mamma till två

Gôtt att kunna ha någonstans där Liam kan va mednas du tränar :)

2012-10-25 @ 09:39:15
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Åh va roligt med öppna förskolan! :) Fick lite inspiration för dagen nu jag med! :) Haha så förbaskat kallt ute här nu så det är inte roligt att leka i lekparken längre :(

SV: Tack så mycket! Inte lätt att hålla reda på alla, sen gick vi ut med det för typ en vecka sen så det är rätt "nytt" :) Har ni funderat på syskon till Liam? :)

2012-10-25 @ 09:41:14
URL: http://jessiplusett.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej !

Vilken jätte fin blogg du har. Tycker det är jätte kul att läsa om andra mammors vardag och man känner igen sig i så mycket. Ha en bra dag ! / Jennie

Svar: Tack! ja jag föredrar också mammabloggar :)
Maria

2012-10-25 @ 11:36:02
URL: http://dejodesign.blogg.se
Postat av: Sandra

Super härlig blogg:) Det är väldigt roligt att följa dig! Hjälp gärna mig att få till en dunder middag ikväll:)

Hoppas du får en toppen dag! Kram

Svar: Tack för dina snälla ord! :)
Maria

2012-10-25 @ 13:35:48
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se
Postat av: Åsa

Grattis till att du får till din träning, jag lyckas aldrig :( men i mitt nästa liv, då du:))

2012-10-25 @ 21:56:09
URL: http://herregudvilketliv.blogg.se
Postat av: anna

Vad skönt, måste ju kännas tryggt inför förskolan

2012-10-26 @ 10:06:51
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback