Förvaringslåda


Jag mådde lite bättre efter BVC så när
Nathalie frågade om jag ville följa med till Farsta centrum kunde jag inte säga nej. Har inte varit där sedan jag var väääldigt höggravid. Dagen innan Liam föddes. De har så många fler butiker än Haninge centrum, som vi annars alltid hänger i.
 
Jag shoppade lite till mig själv och lite till Liam. Till mig blev det svarta jeans från Gina. Äntligen hittade jag några jag gillade! Sen att de bara kostade 199 var inte dumt det heller.
 
Sen till Liam blev det nya skedar, vantar och så förvaringslådan som är i bild. Från Clas Ohlson. Tyckte att den var så himla fin. Perfekt för alla hans leksaker som alltid ligger framme. Sen i framtiden kan man ha den som förvaring i förrådet. Gillar att man kan skriva på den vad den innehåller. Kanske blir kläder som Liam vuxit ur?
 
Nu väntar jag på att älskling ska ringa och säga att han slutat jobba. Jag känner mig väldigt seg i huvudet så ser framemot en lugn kväll framför teven. Fick ställa in bodypumpen. Tråkigt att det inte blir någon träning den här veckan. Ibland behöver kroppen vila. Fy för förkylningstider!

Kommentarer
Postat av: Amanda -- mamma till Viggo

sv: tack :) lite avis själv på hans rum :P haha.

förvaringslådor kan man inte få för mycket av, speciellt inte när man har barn!

Postat av: Jessica

Jättesöt låda :-)

Sv; Ja, men det låter bra! Lyssna runt bland vänner & bekanta och så kan vi höras om ett par dagar :-)
Nu är ju även vuxenkollektionen utökad, så tänk på att du kan bjuda/fråga även de som inte vill köpa barnkläder :-)

Kram!

2012-09-06 @ 19:17:31
URL: http://www.jjessica.webblogg.se
Postat av: anna

fy hoppas du får en lugn skön kväll nu.
Kul att få shoppat lite:) Det vattnas i munnen på mig när jag ser fotot på fikan...mmm va gott. När jag var och shoppade idag kom det ljuvliga dofter från espresso house men jag ville inte sätta mig själv och fika så det får bli nån annan dag

2012-09-06 @ 19:20:06
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Isabell och Felize

Låddan ser väldigt liten ut?

Svar: Jasså? Den är inte så liten. Rymmer nästan alla hans leksaker. Och vi lär köpa en till i framtiden och ha båda i hans rum :)
Maria

2012-09-06 @ 21:13:23
Postat av: Milla

Förvaringsmöjligheter får man aldrig för mycket av, och snygg förvaring är alltid lite roligare förstås. Vad jag menar är: snygg låda du köpte :)

Svar: Så sant! Och tack :)
Maria

2012-09-06 @ 21:39:50
URL: http://www.soapbar.eu
Postat av: Anonym

Då har han inte så mycket leksaker? Om det rymms så lite

Svar: Haha aww gullig kommentar! Förvaringslådan är större än vad den ser ut på bild. Men självklart rymmer inte alla i den. Inte de större. Och hur många leksaker behöver en 10 månaders bebis?
Maria

2012-09-07 @ 10:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback