Kahléen 1 år


Idag är det kalas som står på schemat. För underbara lilla Kahléen blir ett år idag. Vart tar tiden vägen? Jag glömmer aldrig när jag fick smset av Sarah. Att hon och Johan var på väg till sjukhuset, värkarna var igång trots att det fortfarande var 4 dagar kvar till beräknat födelsedatum. Jag satt på jobbet och åt frukost. Blev så exalterad! Sa till mina arbetskamrater "hon är öppen 4 cm!!" och de blev sura på mig för att jag förstörde deras matlust haha.
 
Några timmar senare föddes en liten prinsessa. Jag träffade henne första gången när hon var tre veckor gammal. Och jag själv var gravid i vecka 35. Min längtan efter min skatt växte.
 
Det här året har varit underbart. Liam och Kahléen har haft så kul ihop och det har varit mysigt att följa deras utveckling. Ibörjan var det stor skillnad mellan dem. 2 månader känns som en stor ålderskillnad när de är så små. Nu busar de runt som jämlikar. Idag ska de få göra det igen!
 
Igår var jag och älskling och såg Batman. Bra film! Mamma hade Liam och Theo undertiden. Det gick bra. De satt och kollade videoklipp på mammas dator. Sen satte hon på en video på mig, då började Liam genast att gråta. Aww älsklingen min. Som jag saknade honom när jag var på bion! Det är svårt att vara ifrån honom. Faktiskt svårare nu än vad det var för några månader sedan. Man blir väll lite beroende av varandra när man ses hela tiden.
 
Vi hörs imorgon igen kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

Tänk att Liam då snart blir ett år också :)

Postat av: Fotograf MissJeni

Hoppas ni har det trevligt på kalaset :D

2012-09-02 @ 15:52:44
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: anna

Ja tiden går fort...

Hahaha, jag är likadan, pratar öppet så och det tycker ju inte alla är lika kul, jag är inte äckelmagad så jag kan äta under tiden:)

2012-09-02 @ 17:12:16
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback