Mammafika och bebisbus


Idag ska jag och
Nathalie hem till Isabelle för en fika. Så får våra bebbar busa ihop. Jag har inte träffat Isabelle sedan våra barn var fem månader (då bilden togs) så det ska bli jättekul att se hur de leker ihop nu.
 
I eftermiddag ska jag på handledarutbildning. 3,5 timmar är den. Lär ju vara lite segt men sen kommer jag vara redo för att övningsköra både privat och med körskola. Nu jäklar alltså! Dags att jag tar det där jäkla körkortet.
Teoriboken har jag redan här hemma och börjat kika i. Sami hjälper mig mer än gärna. Faktum är att det är svårt att få honom att vara tyst när han väl börjat prata skyltar och regler.
 
Han ska till sin mammas butik för att hjälpa till ikväll. De ska få upp en vägg och skulle ha gjort det igår egentligen. Men då hade de inte allt de behövde. Så efter handledarutbildningen åker jag till mamma som passar Liam och Theo medan jag är iväg. Nu ska jag få i mig frukost. Får se om jag hinner blogga något mer idag. Ska ta med mig systemkameran till Isabelle så jag kan få några fina bilder.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Jag har ändrats mer inombords och kanske därför ser jag mer skillnad mellan bilderna. Man känner ju sig själv bättre än andra gör.

Postat av: anna

hoppas att du får en rolig dag och jag håller tummarna för att det ska gå bra på kursen, det fixar du

2012-09-18 @ 13:33:01
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback