Händelserika dagar

Hej på er! Passar på att blogga innan jag ska sova.
 
Har inte haft någon tid att blogga de senaste dagarna. Har hunnit fira påsken, jobbat öppningar, firat mamma, druckit vin på altanen och njutit av solen på jobbet med härliga medarbetare.
 
Liam har idag invigit galonbyxor som är alldeles för stora. Vilket är perfekt då det är blött men kallt så overallen får plats under. Jag är så avis på honom som får spendera sina dagar ute i det härliga vädret. Nu trivs han massvis utomhus. Han busar och tjoar så mycket att han inte vill följa med mig hem.
 
Annat jag gjort senaste tiden är hunnit med en utgång, i lördags. Tillsammans med Martina och Elin från jobbet. Elin var även över i tisdags och busade med Liam. Han förälskade sig i henne direkt. Vad kan vara bättre än uppmärksamhet?
 
De två kommande veckorna har jag stängningsveckor igen. Så då kommer jag hinna med bloggen. Ska bli kul att kunna uppdatera mer flitigt igen. Plus att kunna kolla bloglovin. Har nog en hel del att läsa ikapp.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

Sådana byxor måste jag köpa till Joey oxå. Kul att du e tillbaka, har saknat dina inlägg men förstått att du har mkt att göra. Jag hinner sällan blogga och läser typ inga bloggar längre

Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilka härliga dagar! Synd bara att du inte är ledig så mycket i veckorna just nu så vi får träffa er :D

2013-04-05 @ 09:48:28
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Åh så härligt med ett glas vin på altanen! Det ska jag unna mig det första jag gör så fort jag kan dricka alkohol igen :P haha!

2013-04-05 @ 12:36:48
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma till Noah

Åh vad härligt med en utgång :) Det ska jag också unna mig såsmåningom när jag mår bättre från förkylningar o skit!

2013-04-05 @ 14:37:25
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback