Let's play

Här är två bilder från i söndags när vi tog med barnen till lekparken. Det var strålande väder och barnen fick springa runt och leka. Melina ville bara gunga och Ilon sprang gärna så långt bort som möjligt. Lilla Elsa sov i vagnen och sedan samlades vi alla runt bordet för en fika. Eleonore hade tagit med sig en massa gott. Hon bjöd på donuts, paj och kaffe. Till barnen hade hon tagit med sig majskrokar. Här har vi en mamma som tänker på allt. Det var en riktigt trevlig dag och jag hoppas att vädret bjuder på fler soldagar i framtiden.
 
Idag är jag ledig. Jag och Liam ska hälsa på mitt jobb och sen tar vi en tur till centrum för shopping. Liam behöver lite nya byxor och ytterkläder. Overallen har börjat kännas så himla varm. Vi åker först när han vaknar så jag kommer in med ett blogginlägg om han somnar i bra tid. Behöver ta en dusch och plugga körkortsteori också. Men nu ska lägenheten städas.

Kommentarer
Postat av: My

Kan rekommendera kappahls skalkläder kaxs. Prisvärda och jättebra :)

Postat av: Sara Ekman

Mysigt! :)

Ni får åka till Disneyland när Liam är lite äldre, tänk vad kul :D

2013-04-24 @ 11:57:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysigt att träffas och fika på lekplats

2013-04-24 @ 21:30:33
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback