Tillfrisknar från magsjuka


Ovan är från när nära och kära kom över och firade min 25 årsdag. Väldigt trevligt var det! Jag och Liam som bakat till kalaset.

Tyst har det återigen varit i bloggen. Anledningen är magsjuka. Troligtvis blivit smittad av någon på jobbet då vi haft flera medarbetare som varit sjuka. Jag började att spy natten till fredagen och vände bokstavligen talat ut och in på hela magsäcken. Trevligt va? Under fredagen kände jag mig väldigt svag men har inte spytt något mer. Idag känner jag mig nästan helt som mig själv. Tråkigt att inte kunna göra någonting pga smittorisken. Men imorgon blir det jobb för min del! Sen är jag ledig två dagar och då jäklar ska det bli julkänsla här i huset. Vilket jag redan har, idag har jag slagit in en massa julklappar.

Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Noah

Men hua inget kul med magsjuka! :( Hoppas du är bättre till julafton! Ha en fin jul!

Postat av: Tess

Vad skönt att du mår bättre Maria, magsjuka är ju så vidrigt! Men smakade vinet bra, det ni fick prova på? Kram

Svar: Ja jättegott var det! Har jag glömt att skriva om :)
Maria

2013-12-22 @ 21:21:05
Postat av: anna

fy för magsjuka. skönt att du är på bättringsväg :)

2013-12-23 @ 09:01:17
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback