Ledig dag

Hej på er! Efter fyra dagar jobb är jag nu ledig och har tid för bloggen igen. Bilderna ovan är från i torsdags då Sami kunde följa med till öppna förskolan för första gången. Härlig förmiddag! Se så fint Sami och Liam matchade varandra.
 
Idag ska vi hem till Sarah och Johan för lunch och lek. Liam och Kahléen lär ha lika kul tillsammans som vanligt. Sarah kommer säkert kunna ge mig några tips inför förskolstarten. Kahléen började förra veckan och om precis två veckor börjar Liams inskolning. Ringde förskolan idag eftersom vi inte fått någon information. Men den skulle skickas ut imorgon. Hon berättade samtidigt att inskolningen är på tre dagar då jag är med hela tiden. Mellan 9.00 - 14.00. Ska bli kul att se hur de jobbar. När jag är där kommer det gå hur bra som helst. Blir som öppna förskolan där Liam springer iväg direkt. Frågan är hur det blir när han inser att man lämnar honom. Förhoppningsvis går det bra. Han är inte alls lika mammig längre. Tvärtom har han blivit pappig istället. Det går i vågor det där. Han är hur som väldigt självständig och så länge han trivs på förskolan kommer det gå hur bra som helst.
 
Ni får ha en fin tisdag. Tack alla ni som fortsätter att läsa bloggen trots att jag inte uppdaterar så ofta längre.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Ååh gud vad nedersta bilden var förvirrande :O
Ser ut som att det är du x 2! För hon som sitter med ryggen mot och hon som kittlar barnet ser ju likadana ut! :O Grå tröja, gråa byxor, mörkt brunt hår i samma nyans som har det uppsat i en svart tofs :O Dessutom ser det ut som att tröjan är sydd på samma sätt vid armarna! Trodde först du redigerat och klistrar in nån annan bild men insåg sen att det skilde lite på byxorna ;) Men först förstod jag inte alls vem som var du ^^

Svar: hahaha ja du har verkligen rätt! tänkte jag inte ens på :) det är jag som tagit bilden. Nathalie som busar med sin dotter och Eleonore som sitter till vänster. Men det är ju svårt att se eftersom man inte ser något ansikte särskilt bra :)
Maria

2013-01-22 @ 16:12:10
Postat av: Hanna W ❥

Men vad kul! :)

Postat av: Rebecca

Hej.
Jag väntar gärna på inlägg. Likt tumadre förstår jag om du hinner. Däremot är det tråkigt och onödigt att påpekar det i varje inlägg. Det blir mer ett irritationsmoment än att du inte uppdaterar alls.
Njut av din "nya" liv.

Svar: Jag skriver inte längre om det :) Ville bara påminna ifall någon missat och blev irriterad för att jag INTE uppdaterade. Men nu vet nog de flesta hur det ligger till :)
Maria

2013-01-22 @ 19:11:16
Postat av: anna

Tänk så stora våra barn har blivit, det gick fort

2013-01-22 @ 19:47:52
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Sara och Charlie

Spännande med inskolning! Det kommer gå hur bra som helst :)

2013-01-22 @ 21:12:17
URL: http://sarasland.com
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Vi håller också på med inskolning just nu men här har vi på 2 veckor, vilket inte gör mig nånting då jag inte börjat jobba än. Hoppas det går bra för er :)

2013-01-22 @ 21:32:43
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Hoppas inskolningen går bra :)

2013-01-23 @ 10:56:33
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj så spännande med inskolning!

2013-01-23 @ 20:31:27
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback