Mitt 2012 - juli

Juli var precis så bra som en sommarmånad ska vara. Månaden började med att jag och Sami tog Liam och Theo på en långpromenad. Liam somnade i vagnen och jag och Sami passade på att kasta lite boll på fotbollsplanen här i närheten. Jag och Nathalie tog med barnen för en dag i solen på Rudan. Vi gick även hem till henne för lite lek. Emelie hade semester och vi passade på att fika två gånger och även äta lunch på Taco Bar med vår arbetskamrat My som då var höggravid. Visade sig att hon skulle bli mamma bara några få dagar senare.
 
Jag och Nathalie gick hem till Mikaela och Linda för lite rosé och muffinsbakande. Liam började pussas och ville göra det hela tiden, självklart med öppen mun. Nu när han både kan pussas med stängd mun och göra pussljud vill han nästan aldrig pussas med mig längre...
 
Renoveringen av Samis mammas hundbutik sattes igång och Sami hjälpte till. Vi njöt även av lugna dagar hemma hos mamma, Liam och Melina busade hemma hos oss och jag och Lind drog ut och dansade. Det var invigning av Ullis butik Nosa in, Linn och Lykke kom över för lek och Liam sov borta för första gången, hos min mamma, när jag och Sami gick ut och åt middag med några av hans vänner och avslutade med bowling. Jag totalägde. Sarah och Johan bjöd på middag, Jag och Liam åkte hem till Rebecka för bus med henne och Tindra och jag och Liam åkte till stan för att luncha med Lind.
 
Månaden avslutades med en varm dag på Rudan och jag kunde inte ha varit lyckligare.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad härligt att få se dina tillbakablickar! Är så glad som fick dela min föräldrarledighet med dig och Liam!! Kraaam

Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Vad man hinner med på så kort tid :)

2013-01-10 @ 13:44:18
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Maria

Verkar ha varit en toppenmånad, så mycket känsla i bilderna :)

2013-01-10 @ 13:55:25
URL: http://mariasfotoklipp.blogg.se
Postat av: louize

ditt år i bilder säger så mycket och ni ser ut att ha haft underbara stunder och ett fint 2012!

KRAM från en ny läsare

2013-01-11 @ 22:11:42
URL: http://shapeful.vimedbarn.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fina bilder och man får längtan efter sommaren.

2013-01-11 @ 22:31:47
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback