Mitt 2012 - juni

Juni var en bra månad då hela familjen hade massa tid tillsammans. Månaden började med att Nathalie och Melina kom över för lite lek. Sen blev det att gå på Charlies läkarexamen, Rebecka och Tindra kom över och busade och Chribba tog studenten.
 
Jag, Sami, Liam, Theo och mamma åkte till Finland och njöt av många härliga dagar på landet. Det blev en del shopping och jag och Sami åkte själva till Särkänniemi, ett nöjesfält i Tammerfors.
 
När vi kom hem från Finland blev det att packa upp och sen packa igen för att åka till Rättvik och fira midsommar med pappa och hans familj. Efteråt satte jag igång med träningen igen, hade blivit ett uppehåll då vi var iväg så mycket. Jag och Piia tog med oss barnen till parken för heldag med utomhuslek och sushi. Jag och Liam åkte även till stranden med några mammor från mammagruppen.
 
Det här var även månaden Liam lärde sig att åla, för att sedan börja krypa. Han lärde sig även att ställa sig upp mot möbler. Det var en bra månad med helt okej väder.

Kommentarer
Postat av: maria

Helt okej väder? Juni var den kallaste månaden sedan 1928 :P Och jag bor också runt Stockholm så så stor skillnad på vädret kan det inte ha varit hos dig som hos mig =) Minns bara vädret så bra just den månaden för det var då jag hade min semester :( Den blev bättre i juli när jag började jobba igen haha!

Svar: Jag var ju i Finland två veckor och då hade vi jättebra väder! Även i Rättvik över midsommar. Sen när jag var på stranden med mammagruppen var det stekhet, och det var här i Stockholm. Så jo, för mig blev det en månad med bra väder :)
Maria

2013-01-09 @ 16:09:35
Postat av: anna

Roligt att du och Sami fick lite egentid i finland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback