Nytt inför flytten

Campadre har just nu en kampanj med fina inredningsprylar. Till mig och Sami klickade jag hem det fina knivstället. Nedsänkt från 349 kronor till 199. Varit sugen på ett knivställ till köket länge nu men inte hittat något jag gillat. Lyckades klicka hem den sista också! Men de hade mycket annat fint också. Som glasen från Kosta Boda och den söta brödkorgen.
 
Funderar mycket på hur jag vill inreda vårt framtida hem. Varje dag är vi ute på hemnet och kikar. Vi har hittat ett radhus vi verkligen vill ha, är visning imorgon. Men vi vågar inte hoppas för mycket. Det är sådan bostadsbrist i Haninge att alla priser slutar långt över accepterat pris, speciellt i våras. Men nu känns det som att det borde ha lugnat ner sig. Vi håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Fru Cissi

Å vad spännande! Är nog helt fel läge att sälja också - mitt i sommaren när många är bortresta... Håller tummarna för er!

Postat av: snie.blogg.se

håller tummarna för er!! =)

2013-07-16 @ 08:46:34
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi köpte precis hus i Haninge (Österhaninge). Det var i april, mäklaren sa då att Haninge kommun blir mer och mer poppis. Vi fick huset för 2,9 miljoner. Utgångspriset var 2,4.

Svar: ja så är det verkligen! allting går långt över accepterat pris. bra tidpunkt att sälja, svårare att köpa
Maria

2013-07-16 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback