På väg till lilleman

Jag har förälskat mig i hemsidan Next. Kikat in några gånger och igår gjorde jag min första beställning. En ganska stor en! Samtliga plagg ovan är på väg till lilleman. Hade egentligen velat beställa en tröja till som tyvärr var slutsåld. Stod att det endast var tre dagars leveranstid trots att plaggen kommer från England. Happy me! Ingen frakt heller, kan man bli nöjdare? Många av plaggen är billigare eller i samma prisklass som H&M. Så roligt att kunna beställa hem en massa som inte varannan kid på förskolan redan har. Sen att man plötsligt har mycket mer att välja bland. Ja det var inte sista gången jag beställde från Next. Nästa gång kanske jag även klickar hem lite nytt till mig, då de även har mycket fint till vuxna.

Kommentarer
Postat av: C by Caroline ❤

Åh tack för tipset! Måste jag verkligen kolla in :)

Postat av: johanna

Hej! Fina plagg! Tänkte bara säga att det finns en Next butik i Täby centrum. :)

Svar: nämen! att jag missat det som varit där flera gånger :) måste besökas nästa gång
Maria

2014-01-27 @ 12:57:49
Postat av: Denise - Mamma till Noah

Åh fina plagg!

2014-01-27 @ 14:21:38
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Amanda -- mamma & gravid

sv: tack!


jag ska definitivt in på den där sidan nu och kika.

2014-01-27 @ 15:21:59
URL: http://amzie.blogg.se
Postat av: | josefine arvehall ~ foto |

allt bra?:)

2014-01-27 @ 16:53:13
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Postat av: Sandra

Next är sjukt bra, har beställt därifrån tidigare och ja, frakten är snabb! Har handlat i deras butik i Kista också men priserna i deras fysiska butiker i Sverige brukar faktiskt konstigt nog vara lite dyrare än att beställa via hemsidan.

2014-01-27 @ 23:58:09
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

ah tack för tipset, får kolla in den sidan :)

2014-01-28 @ 15:33:27
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Next finns i kista galleria oxå! Deras kläder är verkligen fina! Min lilla tös har massor därifrån

Svar: superkul! men har hört att det är billigare att beställa från hemsidan :)
Maria

2014-02-04 @ 17:21:20
Postat av: Me

Kan mycket väl vara så :) ska gå och jämföra :)

Svar: Gör så och berätta gärna :)
Maria

2014-02-06 @ 09:15:27
Postat av: Mette

Ja kläderna är dyrare i butik. Åker du till England så är kläderna galet billiga. Så hemsidan är något mellanting. Så fina kläder & bra kvalite ändå. Har beställt massor till mina söner därifrån.

Sist beställde jag 3 st pyjamas & det tog 1,5 dag - sen knackade det på dörren!

Svar: ja åker jag till England blir det garanterat att besöka Next :)
ja sååå bra service verkligen!
Maria

2014-02-12 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback