Fyndat ERGObaby startpaket

Just nu finns denna fantastiska bärsele på rea hos Jollyroom. Tidigare pris var 1095 kronor och nu reas den ut för 699. Jag klickade hem den på en gång! Bara hört positivt om denna bärsele, då den ska vara väldigt bekväm för barnet.
 
Till Liam behövde vi aldrig någon bärsele, han ville aldrig bli buren långa stunder. Nu tänker jag att den kommer underlätta livet som tvåbarnsförälder. Men kommer inte vilja överanvända den, vill inte att hon ska bli beroende av att bli buren. Liam tyckte om att ligga för sig själv i babygymmet eller bredvid mig i soffan. Jag kommer vilja gosa massor med lillasyster, precis som jag gjorde med Liam. Men att de känner sig trygga i sin egen närvaro tidigt tror jag också är viktigt och bra start för att kunna bli självständiga.
 
Men oj vad jag gissar att den här bärselen kommer komma väl till användning. Så glad att jag såg kampanjen!

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Jätte fin, förstår du klicka hem den direkt :)

Ja jag hoppas med slippa, inte haft så mkt de senaste dagarna, så skönt :)

Postat av: Sara Ekman

Åh vad bra! :)

2014-09-24 @ 20:57:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så härligt med rea - ett riktigt kap!

2014-09-24 @ 21:11:03
URL: http://ewelies.blogg.se
Postat av: Moas oplanerade (gravid)blogg

Tack så mycket :) Jag börjar själv gilla den nu. Eftersom jag är ganska så nybörjare på babymagar så fick jag för mig att alla skulle se ut på ett visst sätt så jag var så orolig att min skulle vara annorlunda. Men jag har släppt den konstiga nojjan nu, haha.

Vilket bra köp! Jag funderar på en bärsjal från ergobaby

2014-09-24 @ 21:27:32
URL: http://oplanerat.vimedbarn.se
Postat av: Frida

Alla barn är olika, Melvin kunde ligga själv bredvid
medan Rasmus gärna vill vara nära hela tiden och då
är bärsele eller sjal (om man kommer överens med den)
super att ha.. Och man kan inte bära för mycket ;)

Sv; macronsen blev inge bra alls :(
Så jag får ta mannen till hjälp och baka andra kakor ist

2014-09-24 @ 22:55:27
URL: http://stardazzel.se
Postat av: anna

den ser väldigt skön ut :)

2014-09-25 @ 08:11:01
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: mamma mia

Ett barn behöver man inte lära att bli självständigt. Är man noga med att svara på barnets behov och signaler och ger bebisen exakt så mycket närhet den vill ha så kommer den känna sig tillfreds och lita på att föräldrarna lyssnar och har lättare att bli självständig när hen är redo för det! Tråkigt att föräldrar tror att man måste låta sitt barn öva på att vara för sig själv osv för att inte bli klängig då det i själva verket är precis tvärtom. Men bra köp med en ergo! :-) hoppas ni får användning av den den och att den kommer underlätta att ha er bebis nära precis så mycket som bebisen vill. Alla barn är ju så olika och ingen vet ju innan hur det kommer bli så bra att vara förberedd :-)

Svar: Jag visste att någon skulle tolka inlägget så som du har gjort. Jag menar bara att barn inte mår dåligt av att vara för sig själva också.
Maria

2014-10-01 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback