Snö of Sweden hos Campadre

Just nu har Campadre en kampanj med massor av fina smycken från Snö of Sweden. För mig blev det att klicka hem det fina armbandet högst upp. var länge sedan jag köpte nya smycken så det var allt på tiden. Hade gärna beställt några till men nu får jag hålla i plånboken för min egen del. Måste leta födelsedagspresent till min syster som blir 23 på söndag. Sen börjar det bli dags att hitta en höstmössa till sonen, på mornarna är det kallt nu. Får se hur jag ska lyckas övertala honom om att mössa är bättre än Blixten McQueen kepsen...

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad fina :)

Postat av: Emma - Mamma till Theodor och bebis i magen

Här är de samma visa, sonen vägrar mössa och MÅSTE ha sin keps säger han.....nåja hoppas övertalning lyckas innan riktiga kylan kommer ^^

2014-09-03 @ 08:14:07
URL: http://tobemee.blogg.se
Postat av: Sara

Oj så mycket fint :)

2014-09-03 @ 15:00:34
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback