Tävling! Vinn presentkort hos Caseapp

Jag har inte glömt vad jag lovat! Nu är det dags att tävla ut ett presentkort hos Caseapp på 300 kronor. 
 
Du behöver inte ha en blogg för att tävla. Men glöm i så fall inte att lämna din mailadress så jag kan nå dig. 
 
För att tävla ska du lämna en kommentar till det här inlägget där du svarar på:
Hur skulle du designa ditt eget mobilskal?
 
Jag kommer att välja en vinnare på onsdag klockan 21.00
 
Lycka till!
 
Uppdaterat: Så roligt att läsa om vad för skal ni skulle vilja göra! Önskar att jag hade kunnat dela ut presentkort till er allihop :)
 
Valde Ida Björnfot! Mail kommer!
Ida vill göra ett skal till sin mamma. Bara tanken att hon vill ge bort det till någon annan berörde mig. Hoppas mamman din blir superglad!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Som den löjligt stolta mamman jag är skulle jag självklart ha en bild på min dotter och hennes pappa, vilka är de som gör livet värt att leva :)

2015-09-29 @ 09:55:51
Postat av: Aurora

Åh har länge velat fixa ett sådant. Jag skulle ha familjefoto som jag redigerat på mitt egna lilla vis <3

Postat av: Ida Björnfot

Ååh vilken underbar tävling!! Jag skulle nog designa ett skal... Till min mamma! För hon stöttar mig och min bror i precis allt, även om det innebär att ensam flytta till USA som 17-åring, som jag gjorde! Hon spenderar nästan aldrig pengar på sig själv, så därför skulle det här bli en underbar födelsedagspresent med ett skal med bilder på hela familjen! Ungefär som du gjort. Skulle antagligen designa ett rätt simpelt skal med fina och glada bilder på oss barn och pappa osv. :D

2015-09-29 @ 18:22:22
Postat av: mamma till wille

Jag skulle designa skallet med en bild på hela min familj som består av mig sambon sonen och våra två hundar. Det skulle stå en text också :älskar er nu och för alltid.

2015-09-29 @ 19:52:09
URL: http://cuevas.blogg.se
Postat av: Frida

Jag skulle välja ett utav mina favorit citat att ha på mitt skal

2015-09-29 @ 20:26:23
URL: http://endeliminvardag.blogg.se
Postat av: Ewahelena

Eftersom jag just nu är så påverkad av att sonen flyttat till LA så hade jag valt en bild på mig och honom från 1994
(Den finns i min blogg ) och dessutom lagt en tunn bakgrund med
en G-klav eftersom musik är vårt stora intresse.

2015-09-30 @ 20:41:29
URL: http://enkvinnastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback