Vardagsklänningar


Trots att det snart blir vinter så är det så skönt att man fortfarande kan använda klänningar. Jag älskar att man kan ha dem över byxor eller leggings utan att det känns fel.
Är mest förtjust i vardagsklänningar eftersom jag sällan får tid att använda mina finare klänningar.

Första klänningen kommer från Emilio Pucci och jag verkligen avgudar den. Påminner mycket om tröjan som Alexis har i mitt förgående inlägg. Det lyser Maria om tröjan, har flera liknande plagg hemma och tar gärna emot fler.

Den andra klänningen är från Missoni och påminner mycket om en jag har här hemma, fast min är klart billigare och köpt från h&m. Passar till det mesta och används ofta. Så denna får ni gärna köpa till mig ;)

Den tredje klänningen är från Stella McCartney och det jag älskar framförallt är att den är grå. Sen gillar jag dess detaljer och form, ser kvinnlig ut. Alla tre klänningarna har band vid magen vilket jag tycker är himla snyggt.

Åh nu vill jag ha fler klänningar i min garderob!


Bilder från: Net-A-Porter


Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Jättefina!

Postat av: Maria

Ja visst är dem :)

2006-11-26 @ 21:22:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback