Gårdagen


Här är ett av fotona som togs med Jennies objektiv. Nog får man helt andra blombilder plötsligt hihi.


Jennie in action! Haha första fotot var krävande för henne. Tunga kameran är inte enkel att hålla med en hand. Men med de där musklerna borde det inte vara några problem ;)


Allt fotograferande gjorde oss hungriga. För min del blev det kycklingsallad med vin.


Dessa två underbaringar joinade oss i maten och efter flera glas vin lyckades de även övertala oss att följa med till Laroy. Sofie till vänster och Amanda till höger. Haha Amanda var inte riktigt klar med frisyren... eller jag menar. Det är skittrendigt. Testa ni med! ;)

Har inga bilder från Laroy men vet att de andra fotograferade flitigt, är inte säker på om jag vill se bilderna...

Nu ska jag hoppa in i duschen, ni får en outfit innan jag drar!

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

ne fy tusan!

Postat av: Sanna

Hoppas ni hade trevligt :)

2008-07-26 @ 16:04:39
Postat av: Johanna

Vackra bilder =)

2008-07-26 @ 16:07:36
Postat av: Maria

Yes hade trevligt som bara den hihi

2008-07-26 @ 16:08:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Missjeni

Haha vilken jäkla bild :P men kameran är ju tung! :P Amanda var grymt het i den där frisyren :P haha

2008-07-26 @ 19:06:16
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! Värsta håret!!! :D

Fan vad kul vi hade gumman ^^ Let's do it again sometime!

2008-07-27 @ 13:43:28
URL: http://avo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback