Galen kväll

Yes nu har man precis landat i sängen. Har varit en riktigt trevlig och annorlunda kväll!
Vi kom till La Isla klockan elva, vakterna var till min stora glädje på plats. Wieee så underbara! Vi skulle först upp på podiet klockan ett. Så vi såg på när andra dansade, den tiden på kvällen är det salsa vilket inte riktigt är min grej. Jag önskar att jag var bättre än vad jag är. En kille ville bjuda upp mig och jag sa nej, just för att jag inte gillar att dansa när jag känner mig dålig. Sen började han tjata vilket fick mig att rygga ännu mer. Men tillslut fick han som han ville ändå när hans kompis bjöd upp Marcela (som även är grym på att dansa salsa!)
När dansen avslutades sa han att jag var vacker vilket fick mig att le. Men i samma stund rycker han tag i min haka och försöker kyssa mig. Jag hoppar förvånat bakom. What the...?! Haha! Jag som brukar vara ganska snäll när jag säger nej... den här gången sprang jag nästan därifrån. Fast det förtjänade han.

Jaja, sen dansade jag med en annan trevlig man, mycket sötare. Sen var han förlovad, vilket jag tyckte var skönt. Var alldeles för upptagen i tanken med dansjobbet för att kunna flirta. Så det var skönt att bara kunna dansa avspänt.

Uppträdandet då? Det gick bra faktiskt! Bättre än väntat. Publiken blev helt galna. Slängkyssar, flera försökte även att hoppa upp på scenen. Vakterna fick stoppa hela tiden, kände mig som en kändis! Höhö. Sen var det mobilkameror i ansiktet överallt och vimmelfotografer. Får se om någon bild blev bra... Man blev ganska rejält svettig. Jag menar, 45 minuter intensivt dansande. Visst brukar jag kunna dansa hela nätter utan problem. Men nu skulle det vara ett jävla tryck heeeela tiden!

Oj detta blev ju långt, jag som bara tänkte komma in för att säga hej. Men nu måste jag allt sova! Vi hörs förstås imorgon. Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: melina

kul att det gick bra!

Postat av: Lexie

händelserik kväll ;D

2008-05-03 @ 10:24:03
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Fia

Kul med dansandet. Ja bortsett från den där slemmiga killen. Har också haft en på krogen som försökt hångla upp en. Hatar sånt.Och spec när man redan visat att man inte är intresserad.

Verkar som ni hade en skojigt kväll iaf. Skule va kul att se en videoupdate från när ni dansar:P

Ha en bra dag!!!

2008-05-03 @ 10:24:35
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Jenna

låter tokkul maria :D

2008-05-03 @ 10:30:35
Postat av: Anna

hahaha gud va kul!! nästa gång hakar jag då jag fyllt 18 ;)

2008-05-03 @ 10:33:31
Postat av: Maria

Fia; tyvärr filmades det inte, men det kommer bilder :)

2008-05-03 @ 10:34:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: fia

Kul med bilder också:)

Händer idag då???

2008-05-03 @ 11:40:45
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: alexandra

de låter som att du hade roligt och att uppträdandet gick bra, va bra =)

2008-05-03 @ 11:41:34
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Linda

Kort kort va fint på dig.. Du har fina ben, skäms inte flr att visa dom :)



Peace.L

2008-05-03 @ 18:47:28
URL: http://kinkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback