Mellan ämnen


Idag under business management klassen verkade det som att de i grannklassen såg på Breakfast at Tiffany's. Hade jag gärna hellre gjort. Vår lärare är svår. Hon verkar trevlig, ibland är det väldigt intressant det hon säger. Men i nästa pratar hon förvirrat och skrattar åt sina egna skämt. Som man inte ens uppfattat som roliga. Hon kan börja med ett exempel och så prata vidare om något helt annat i en kvart.
Den femte lektionen ska vi ha ett litet miniprov. Jag undrar hur tusan det ska gå. Men det är bara att kämpa vidare. Det här var i alla fall bara lektion två.

Nu har jag suttit i en av datorsalarna och jobbat med min photoshopuppgift till på torsdag. Den är inte svår men kommer ta lång tid. Sen är det mycket pill så man måste vara försiktig. Jag kom nästan halvvägs när jag blev utslängd, några som skulle ha lektion. Så nu sitter jag i biblioteket istället. Det enda dumma med min skola är att vi inte har någon cafeteria eller liknande där man bara kan sätta sig mellan lektionerna. Ett rum med lite bord och stolar saknas verkligen. Biblioteket är verkligen i minsta lagret. Så gillar inte riktigt att sitta här.
Snart dör mitt batteri också så då tänkte jag gå till Joke istället. Beställa en cappuccino och där har de uttag till batterisladden, perfekt.

Tror jag hinner med ett till blogginlägg därifrån. Min nästa lektion börjar ju först klockan fyra...

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken härlig bild =)

Postat av: Anna

Svar: hihi ja sjukt kul! Vi ska försöka att åka dit en gång i månaden :D

Jag kommer bli gryyym!

2009-11-16 @ 14:14:37
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: jo, får väl ta och göra det.. eller byta till ett annat land där man har lite mer variation i maten ;) äter ni BARA pasta och pizza? ;)

2009-11-16 @ 15:29:19
URL: http://evilia.devote.se
Postat av: MissJeni

Vi hade en föreläsning där läraren började prata om hur trevliga författarna till några böcker var och hur dom såg ut. Mycket lärorikt må jag säga...

2009-11-16 @ 17:44:38
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja bilden är grym =)

2009-11-20 @ 17:30:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback