6-kamp


Jag märkte att jag bara hade tråkiga och få bilder från hemresan. Däremot var det en trevlig tur med Silja Europa. Mamma ville som vanligt döda mig när jag glömde bort att visa vårt Club-kort. Vi är guldmedlemmar så vi får billigare resor och kommer längst fram i bilkön och sånt crap. Detta får man tack vare poäng, som man samlar när man handlar på båten. Jag är expert på att glömma att visa kortet. Mamma sa "du åker för i helvete gratis, se till att fixa lite poäng då!" Okej så jag skärpte mig. Köpte några vodka redbull, eller vodka dynamite som de kallas på båten. Visade kortet och fixade poäng. Mamma kan vara stolt. Sen satt jag och pratade med mina bröder på svenska. En finsk kille kommer och sätter sig bredvid mig och frågar om vi är finnar. Jag ser förvånat på honom och svarar sedan på finska "nej vi är från Sverige". Och han svarar "Jahaaa... ja ni kom väll för shoppingen." Jag svarade ja men undrade vem fan åker till Finland för att shoppa?! Yes jag fick fina köp hem. Men tre av fyra plagg/skor var från svenska butiker. Man åker inte till Finland för att shoppa. Sen pratar man inte stockholmska och är finsk. Anyway, det var en trevlig hemresa. Men jag fick återigen inte dansa. Var ändå inte så bra musik. Snart åker jag, Anna och Steffi på kryssning hoppas jag. Då jävlar slår jag klackarna i taket! Mina bröder är världsbäst, men livrädda för dansgolvet.

Ehm.... Mycket text som inte har något med bilderna att göra. Vi hade 6-kamp på landet. Ja vi hade för många grenar för att ha en 5-kamp. Jag sög. Vann bara en gren, boll i hink. Verkar som att siktet från handbollen sitter kvar. Sen kom jag tvåa i en riktigt cool gren. Jag spöade två av tre killar i att skjuta med luftpistol. Vi sköt på en burk. Dennis vann, träffade med andra skottet. Vi andra var tvugna att köra om, och då var det bara jag som träffade. Chribba och Harry såg så där lagom nöjda ut. Jag låtsades att burken var allt jag var förbannad på. Det fungerade.

Nu ska jag lyssnar på Eminem och Rihanna sjunga om hur personer i förhållanden gör varandra illa men ändå älskar varandra. Och stannar, utan att gå. Jag säger gå när man gör varandra illa. Men vad vet egentligen jag?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jaha förlåt! :(

Postat av: Linnéa

Vilken tur då! :)

2010-08-13 @ 21:21:48
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Haha, åka till Finland för att shoppa låter väldigt konstigt xD



Du har fått en Beautiful Blogger Award i min blogg och ska "föra den vidare", hehe!

2010-08-14 @ 01:22:24
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Med tanke på hur du skriver och på din hårfrisyr (hårförlängningen) skulle du mycket väl kunna vara en finne.

2010-08-17 @ 18:01:18
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Anna; haha jahapp :p

2010-08-17 @ 18:46:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Mikaldagny

I really enjoyed my visit. A great site

2011-05-10 @ 15:38:56
URL: http://mikaldagny.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback