Från jobbet

Hej bloggen! Nu sitter jag på jobbet och har rast. Sami och jag såg på Solsidan i förmiddags. Underbara serie! Han ska förresten till Norrköping med sitt jobb i nästa vecka. De kommer jobba där måndag - onsdag. Kanske till och med till torsdag. Fy vad jag kommer sakna honom då! Tur att det bara är några dagar i alla fall. Sen jobbar jag själv dem dagarna men är ledig på torsdagen och fredagen. Så med tajmingen är det bra i alla fall. Han kommer och hämtar mig efter jobbet idag så sover vi hos honom. Det gör vi nog imorgon också. Till helgen ska vi till pappa! Då kommer vi även att träffa Lind och Jenna. Mysigt värre. Nu ska jag dricka upp min cappuccino och sen återgå till jobbet. Vi hörs nog imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Amanda (:

Hej!



Vet inte om du kommer ihåg min blogg, men du har varit inne där någon gång! :)



Nu har jag en frågestund så fråga gärna något! :)

Postat av: Michan

Solsidan är den bästa serien.

2010-11-11 @ 20:41:12
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad jobbar din Sami med???? För min sambos systers kille bor i Norrköping och jobbar så. Fast uppe i Sthlm då. Då jobbar han mån-tors och är ledig fred-sön....

2010-11-11 @ 21:05:09
Postat av: Erika

Uh, vad tråkig du blivit! Gör tidsinställda inlägg! :D

2010-11-12 @ 00:45:43
Postat av: Sabine

saknad är bra ^^fast jobbigt

2010-11-12 @ 13:40:47
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Maria

Erika; har inte så stor blogglust nuförtiden :)



Fia; han svetsar :) jobbar på olika ställen i Sverige. Där dem får ett uppdrag

2010-11-12 @ 18:43:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback