Bloggar jag följer

Fler av er har undrat vilka bloggar jag läser. Nu för tiden läser jag andras bloggar ganska sällan. Som ni märkt har jag börjat blogga mindre och lusten att läsa andras har också minskat. För tiden finns inte riktigt där.

Men dessa försöker jag ha koll på så ofta jag hinner.

Mammabloggar

Elenia & Maya - Mysig blogg. Elenia verkar vara en superhärlig tjej och det är roligt att läsa om hennes vardag tillsammans med dottern Maya.
Janina, Nicolina & Joline - Janina är en ung mamma med två otroligt söta döttrar. Varav yngsta är i Liams ålder. Janina bjuder på bilder från sin vardag och gillar ni mammabloggar kommer ni garanterat gilla hennes.
Patricia, Wilja & Novalie - Försöker hinna kolla in hennes blogg några gånger i veckan, finns alltid något kul att läsa om.
Tina & Minna - Jag och Tina är lika gamla och fick vårt första barn samma år. Fast hon tidigt på året och jag sent. Tina verkar ha bra värderingar och hennes dotter Minna är alldeles bedårande.
Emma, Viktor & Oskar - Emma verkar vara en riktigt härlig tjej. Hon har två söner varav den yngsta är i Liams ålder.
Hanna, Conrad & Alma - Jag började kolla in Hannas blogg för länge sedan, tyckte att hon tog så fina foton. När hon blev gravid med Conrad började jag följa bloggen dagligen och nu älskar jag att följa med i hennes och hennes barns vardag. Har även fikat med henne en gång och vi hade supertrevligt.
Felicia & Liam - Felicia fick sin son bara någon vecka före mig. Och av en slump fick de samma namn! Älskar bilderna på hennes fina pojke.
Mathilda & Charlize - Tilda bor i Grekland med sin familj och är nybliven mamma. Hon bloggar om livet som mammaledig och sitt stora intresse mode.
Erica, Ofelia & Noel - Första mammabloggen jag började följa, långt innan jag blev gravid med Liam. Bloggen är fortfarande lika intressant.
Rebecka & Tindra - Vi har tagit en fika tillsammans och hon har en toksöt dotter verkligen

Modebloggar

Kenza - Hennes blogg fick hamna i den här kategorin, på sista tiden är det ju ändå mest outfits hon lägger upp.
Lisa - Bloggvärldens i särklass snyggaste människa. Både stilmässigt och utseendemässigt. 
Josefine - Har snygg klädstil. Tycker även det är intressant att läsa om hennes vardag tillsammans med dottern Jolie.

Vänners bloggar

Anna - Min syster som just nu bloggar om sitt liv som artist på Rhodos. Det vill ni inte missa!
Nathalie - Är just nu mammaledig och bloggar om livet med dottern Melina. Som bara är fyra dygn äldre än Liam.
Jeni - Lägger varje dag upp underbara bilder på bloggen. Ska även fotografera Liam i slutet på den här månaden.
Linn - Bloggar om livet som nybliven mamma till dottern Lykke. Skriver mycket om träning också.
Rebecca - Fick sonen Nathan fyra dagar efter att jag fick Liam. Bloggar om livet som studerande mamma.

Så ja trots minskande intresse i bloggar följer jag forfarande väldigt många. Mycket möjligt att jag missade skriva upp någon blogg också. Och inte att glömma alla bloggar jag besöker någon gång ibland. Tur att bloglovin finns!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej tröttna inte, din blogg är ju så bra :)

2012-05-09 @ 15:41:22
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Jennifer; tack så mycket! :)

Postat av: Anonym

Läste Janinas innan, men blir bara irriterad på hennes åsikter om barnuppfostran. Medan du verkar ansvarsfull, unnar dig någon utekväll då och då när Liam är hemma med sin pappa osv och medan ni TAR MED Liam på semester så pratar ju hon om att lämna bort sina barn (varav yngsta då runt 1 år) i två veckor för att hon ska få åka till Thailand... hm... då kanske hon skulle VÄNTAT med att skaffa barn om hon måste lämna bort yngsta så tidigt och så länge. Okej kanske med en kort weekend, men inte flera veckor!

2012-05-09 @ 17:47:26
Postat av: Fotograf MissJeni

Det ska bli så kul att fota lilla Liam igen :) och tack för dina fina ord <3

2012-05-09 @ 18:46:22
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Lulle

Du brukar läsa Elingabriella.se också, har sett dina kommentarer hos henne. Hehehehe

2012-05-09 @ 20:53:22
Postat av: Eleni

Vilken glad överraskning jag fick när jag kikar in på din blogg idag! :) Tack söta du för dina fina ord!



Och vad kul att du hade velat träffats om vi bott närmare. Nu blir det lite långt för att åka för en fika eller lite bebisbus, hihi.

2012-05-09 @ 22:05:50
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag följer din blogg också ;) Kikar in här varje dag oftast, annars så ofta jag hinner. Vi borde försöka springa på varandra någon dag i stan, hade säkert varit jättekul!

2012-05-10 @ 07:25:37
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Lulle; jo ibland kikar jag in på hennes blogg också :)



Anonym; tack för dina snälla ord!

jag hade nog också haft svårt för att lämna bort liam så länge. men alla gör olika. tror det kommer bli tuffast för äldsta dottern att vara ifrån mamman så länge faktiskt.

2012-05-10 @ 09:22:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till två

Bloglovin är guuld värt!! Skulle inte orka följa så många annars..

Tack för länken förresten! :)

2012-05-10 @ 16:21:41
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Nej, som mamma finns inte samma tid som innan - i know it... Men lite tid finns, å då bor jag minsann på bloggarna :D

2012-05-11 @ 00:37:55
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback